sobota, 5 maja 2012

Sobota !

Sobota!!
          Witam wszystkich :). Dzisiejszy dzień był już od wczoraj ustalony , przynajmniej większość. No więc tak, moja Kochana Dziewczyna już z samego rana oczywiście mnie musiała obudzić sms-em. Więc wstałem, ogarnąłem się i zacząłem sprzątać. Posprzątałem w miarę dokładnie mój pokój :). Podkreślam w miarę :). Potem siedziałem do popołudnia, aż moja zje obiad i będziemy mogli jechać na grilla do mojej siostrzyczki. Oczywiście jak to na grillu , pojedliśmy ładnie i tak siedzieliśmy i rozmawialiśmy Ja, Wika, Ania, Piter, Justynka, Julka. Po grillu poszedłem razem z Wiką do  niej na herbatkę , ale się nie doczekałem tej herbatki :P. Więc po pewnym czasie już była pora zmykać i poszedłem do domu.

Na dzisiejszy wpis to tyle.:) Wiem, że może was to nie interesować ale pisze to dla siebie :) ... Więc proszę o wyrozumiałość i nie pisać komentarzy typu: " A kogo to interesuje " ... Dziękuję i Dobranoc wszystkim :)

1 komentarz:

  1. obudzić? rano? czyś Ty zwariował?? była prawie godzina 11 ;o i jaka herbatę? kłamco Ty wredny!! chciałeś sok i Ci go nalałam! zobaczysz jak Cię jutro zleje za te kłamstwa! tak tak :*

    OdpowiedzUsuń