niedziela, 6 maja 2012

06.05.2012r

Niedziela:)

                     No więc tak , po sobocie oczywiście niedziela. Była bardzo przyzwoita :). Spędzona z moim Skarbem. Więc tak, z rana trzeba było wstać ,umyć się i iść do kościoła... . Dziś była w miarę ładna pogoda więc można było się po południu wybrać na spacer, i tak zrobiłem. Poszedłem z Wiką na spacerek, przez las i aleję Jana Pawła II. Zrobiliśmy kilka zdjęć, w sumie to ja więc nie są one za przecudowne , ale je wkleję pod postem. Zdjęcia były robione telefonem więc jakość nie zaskakuje. Po małej sesyjce w lesie wybraliśmy się na lody (z biedronki) i ciasteczko. Dobra kończę już glendzić i powklejam te zdjęcia :)... 
                                            

                                      1. Moja Najukochańsza

2. Ja i mój Skarb.

3. No i las ;)







4. Zachód słońca na alei Jana Pawła II.

Na dziś to tyle :) Dobranoc i dziękuję za odwiedziny :) ...



1 komentarz:

  1. zawsze jest przyzwoicie :D a swojej foci to już nie wstawisz :*

    OdpowiedzUsuń