wtorek, 24 stycznia 2012

Moja kolekcja :)

KOLEKCJA:) 

    Po raz kolejny dziś dodaje wpis... Ale chciałem dodać, gdyż chciałem pochwalić się moją kolekcją porcelanowych psów. Zbieram je już z 4 lata. Nie mam ich bardzo dużo ale zawsze jak tylko nadarzy się okazja to staram się kupić o to takiego pieska. Pierwszym moim porcelanowym psem był Owczarek Niemiecki, ponieważ 4 lata temu dostałem psa, właśnie tej rasy. Więc tak po przemyśleniach powiedziałem Sobie , że fajnie będzie zebrać taką kolekcje wszystkich ras psów porcelanowych. ;). Zbieram i zbieram lecz dużo mi jeszcze brakuje. Postaram się jak najszybciej uzupełnić kolekcje ale na dzień dzisiejszy nie wybieram się nigdzie , fundusze nie pozwalają na to.

A o to 2 zdjęcia właśnie z mojej kolekcji :) ...

                                                
1...
2...


      Widocznie jak już zauważyliście niektóre rasy się powtarzają. :). Mam nadzieję że wam się podoba ta kolekcja :).. Jak coś kupię to będę dodawał nowe okazy :) 

                       
DOBRANOC!!! :)

TUTAJ DODAJE JESZCZE PIESKI OD MOJEJ KOCHANEJ :)


4 komentarze:

  1. nie ma moich!!!!! :*****

    OdpowiedzUsuń
  2. W kolekcji nie masz mojego ulubionego psiaka Maltańczyka. Musisz jak najszybciej uzupełnić kolekcję ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. oo, są moje :D znaczy Twoje :*

    OdpowiedzUsuń