wtorek, 24 stycznia 2012

Twórczość Mojej Kochanej :*

I oto mój pierwszy wpis:)

       Dodaje tu parę zdjęć, które przedstawiają twórczość Mojej Kochanej Wiktorii :) . 

                             Najpierw zdjęcie 4 bombek i 4 misiaczków z filcu. 


         Teraz dodam każdej maskotki z osobna :). Są bardzo śliczne... Nie znacie się jak się ze mną nie zgodzicie :)...

             
PANDA:

KRÓWKA:

ŚWINKA:

CIASTECZKO:


            A teraz dodam zdjęcia bombek na choinkę :) 
1...
2...
3...
4...


      Jest to mój pierwszy blog więc proszę o nie przekreślanie mnie tak szybko... :( Postaram się następne wpisy polepszać, żeby było coraz ładniej, i aby każdy mógł miło spędzić czas na moim blogu :)

                                DZIĘKUJĘ KOCHANIE ZA TE UPOMINKI :*







1 komentarz:

  1. em, no wiesz ja bym mogła się nie zgodzić, że są ładne, ale i tak mnie nie posłuchasz :D nie dziękuj, oczekuj kolejnych :*

    OdpowiedzUsuń